wtorek, 29 marca 2016

WAŻNE!

Zacznę do najważniejszego! To nie koniec mojej przygody z pisaniem :)
Założyłam nowego bloga http://my-secret-life-raura.blogspot.com/ .
Będzie on opowiadał moją własną historię Zmierzchu z Raurą (bo jakże by inaczej :D)
Mam nadzieję że zostaniecie ze mną i będziecie obecni na drugim blogu.
Wiem że ostatnie rozdziały nie były dobre i bardzo się różniły. Było to spowodowane moim samopoczuciem, a nie było ono za dobre.
To co czułam w danym dniu, przelewałam na bohaterów. Starałam się pisać jak najbardziej optymistycznie, ale w moim stanie ciężko było znaleźć choć trochę optymizmu.
Więc teraz pragnę wam obiecać że nowy blog będzie o wiele lepszy.
A teraz chce wam podziękować, chociaż jest was bardzo mało. za to że poświęcaliście czas na czytanie tego opowiadania.
Nie umiem pisać o moich uczuciach wię zakończe tym kolejnym podziękowaniem.
Cieszę się że byliście i mam nadzieję że widzimy się na następnym blogu.
Dziękuje wam! Cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz