wtorek, 15 marca 2016

LBA #2

Cześć! Przychodzę do was już z drugim LBA. Tym razem nominowała mnie Vanessa Mess (http://ilovehimraura.blogspot.com/) także dziękuje za nominację i zapraszam wszystkich na bloga Vanessy!
1. Nazwa "R5"  wymawiasz po polsku czy po angielsku?
Po angielsku ;)
2. Jaki jest twój ulubiony rozdział na twoim blogu?
Chyba rozdział 9 i ostatni.
3. W której jesteś klasie?
Jestem w pierwszej gimnazjum.
4. Wiesz już co chcesz robić w życiu?
Na pewno coś związanego z muzyką :)
5. Czy uważasz, że Ross się zmienił?
Ciężko mi to przyznać, ale tak. Uważam że się zmienił.
6. Byłaś na koncercie?
Jeśli chodzi o koncert R5, to nie byłam. Zaczęli grać bardziej popową muzykę, a ja wolałam gdy grali bardziej rock ;D Ale to nie znaczy że ich nie słucham.
7. Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?
Los Angeles :D Boston.
8.Psy czy koty?
Psy! I jeszcze raz Psy.
9, Riker, Rocky czy Ross? Kogo wolisz?
Kiedyś powiedziałabym że na pewno Riker, ale teraz lubię wszystkich tak samo.
10. Czy gdybyś spotkała ich na mieście, odważyłabyś się podejść i poprosisz o zdjęcie, wiedząc, że właśnie im przerywasz w jedzeniu np.?
Gdybym miała taką okazję to na pewno. Oczywiście przeprosiłabym ich że im przerywam haha ;D
11. Masz swój ulubiony kolor lakieru do paznokci?
Pytanie nie do mnie xd Nie lubię malować paznokci.

Ja nominuję:
Vanessa Mess
Emi Delly R5er
Karcia Lynch
Carmellovxd

Moje pytania:
1. Myślicie o kolejnym blogu?
2. Na jaki koncert najchętniej byś poszła?
3. Lubisz podróżować?
4. Skąd pomysł na bloga?
5. Gdybyś mogła zrobić jedną jakąkolwiek rzecz, co by to było?
6. Czym jest dla ciebie życie?
7. W co wierzysz?
8. Jak zaczęłaś pisać?
9. Skąd czerpiesz inspiracje?
10. Najlepszy film?
11. Co myślisz o moim blogu, jeśli go czytasz?



2 komentarze: